tisdag 26 november 2013



Hej på er!

Vilken tid att sitta och skriva alltså! (:

Idag har vi igen fått njuta av härligt väder. Luften är så frisk. Vi hade -5c°, passligt tycker jag. Behöver inte alls bli kallare, men det skulle gärna få komma lite snö. Vi vill åka pulka!

Blev såå arg när jag var ute med barnen idag. Vi tog en lång promenad, Engla-Freja i bärselen, Isac i vagnen och Elias gick. På hemvägen hör jag hur det kommer en bil körandes bakom oss upp för backen. Jag tittar bak, bilen saktar in/stannar. Jag säger till Elias att vi nu skall gå över skyddsväggen, han håller mig i handen. Vi går över med ganska rask fart, när vi just och just hunnit över, tutar kvinnan till mig och ser på mig med elak blick. Sen sätter hon gasen i botten och kör iväg!! WTF alltså!?! Förstod inget av situationen...

Lite bilder fick jag oxå taget ;)
Lite suddiga då killarna rör på sig.
(mobil)

Så vackert när allt är täckt av frost.





Mina killar <3
 

Viktigt att hålla varandra i handen :)



Eftermiddagen gick i vänners tecken <3 Och golven har vi ju också fixat med.
Igår var vi och tittade på laminat till kök och hall, hade tänkt oss en svartgrå som ser ut som stenplattor(kivijäljitelmä). Men priset per kvm är över 35€ så det skippade vi, och lägger likadant som i de andra rummen. Helst skulle vi vilja ha riktigt stengolv, men skulle bli sådan höjdskillnad mellan laminatet och stengolvet, så det går inte. ): Men fint såhär också. Och vilken duktig man jag har! ;)


Godnatt <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar